Mestni trg 4
1420 Trbovlje
Območje med Vreskovim in Nasipi je eno najgosteje naseljenih v Sloveniji. Stanovanjski objekti se nahajajo tik ob cesti in ponekod manjka varna infrastruktura za pešce in predvsem za šolarje, ki grejo vsakodnevno v eno od treh Trboveljskih osnovnih šol.
Meritve na tem območju so pokazale, da se kar 85 % voznikov omejitev na teh delih naselja ne drži. Rekorder je sredi popoldneva peljal kar 84 km/h.
Na večjem delu območja bo z novim šolskim letom tako uvedeno območje omejitve hitrosti 30km/h. To bo povezalo dele, kjer je omejitev hitrosti že uvedena in je že bila sprejeta z odobravanjem.
Na povezovalni cesti Trbovlje – Hrastnik in industrijski cesti do krožišča Sušnik ostaja omejitev hitrosti 50 km/h. Na cesti Neža – Vreskovo bomo dodali pas za pešce na vozišču, s čimer želimo izboljšati varnost vseh udeležencev v prometu, posebno otrok, ki so najbolj ranljivi.
Cono 30 uvajamo za izboljšanje:
- varnosti,
- zdravja,
- kakovosti življenja prebivalcev,
hkrati pa bo prispevala k trajnostnemu in naprednemu razvoju Trbovelj.
CESTE, KI SO VARNE ZA OTROKE, SO VARNE ZA VSE!
Otroci si želijo v šolo peš, s kolesom ali skirojem, zato je prav, da jim to tudi omogočimo – med drugim tudi tako, da bo njihova pot varnejša.
Ko smo šolarje vprašali kako pridejo v šolo in kako bi si želeli, smo ugotovili, da več kot 550 učencev (62 % vseh šolarjev) vsakodnevno v eno od trboveljskih šol hodi peš, s kolesom ali s skirojem.
Prometni prostor si zato delimo vsi in prav je, da je varna pot omogočena vsem udeležencem.
AKTIVNA POT V ŠOLO JE KORISTNA ZA VSE
Aktivna pot v šolo je koristna, zdrava in zabavna, prav tako pa so otroci bolj zbrani in lažje sledijo pouku. Če gredo otroci v šolo aktivno, pa tudi starši prihranijo čas, ki bi ga sicer namenili vožnji v šolo.
Z zgodnjim vključevanjem otrok v promet bomo namreč skupaj vzgojili odgovorne in samostojne posameznike.
V TRBOVLJAH TUKAJ FURAMO 30. Povezava do zemljevida.
Hvala, da prispevate k boljšem življenju v Trbovljah!
Projekt LIFE IP CARE4CLIMATE (LIFE17 IPC/SI/000007) je integralni projekt, sofinanciran s sredstvi evropskega programa LIFE, sredstev Sklada za podnebne spremembe in sredstvi partnerjev projekta.