Izvedena je obnova obstoječih obojestranskih hodnikov za pešce v dolžini 2x160m s sanacijo obstoječih neustreznih elementov. Na celotnem odseku je zagotvljen ustrezen, od vozišča višinsko ločen hodnik za pešce, z ustreznim prečnim nagibom in ravno površino. Sanirana je varnostna ograja ob potoku s kvalitetnim vpetjem v regulacijski zid potoka, zagotovljena je minimalna potrebna širina pločnika (npr. ožina pri kapelici) in ustrezno je urejeno avtobusno postajališče v km 18+960 levo. Izvedena ureditev je zahtevala predhodno določitev tipskega profila regionalne ceste s potrebnimi razširitvami v horizontalnih krivinah ter v križišču Mercator. Tako določena levi in desni rob ceste sta bila osnova za pozicioniranje hodnikov za pešce in horizontalnih elementov avtobusnega postajališča. Spremembe višinskega poteka regionalne ceste niso bile možne.
Za odpravo lokalne zožitve pri kapelici v km 18+940 desno, se bile odstranjene betonske stopnice preko katerih je bil urejen dostop neposredno do kapelice. Z odstranitvijo stopnic dostop do kapelice ne bi bil več možen, zato je izvedena prestavitev kapelice za 6,5m v zaledje, dostop pa je na novo urejen z utrjeno potjo z lokalne ceste JP 923681, oz. s priključka v km 18+932,8 desno.
Križišče Lovski dvorec v km 19+024,2 je bil preverjen z zavijalnimi krivuljami merodajnega vozila (triosno tovorno vozilo oz. avtobus) ter ugotovitvam in glede na razpoložljiv prostor so izvedene ustrezne korekcije poteka robnikov. Na kraku Prebold je bil (skladno z izvedbenim načrtom: Sprememba prometne signalizacije z ureditvijo kolesarskih površin na odseku od Trga Franca Fakina do Trga revolucije v Trbovljah) v namen umirjanja in kanaliziranja prometa že predhodno izveden povozni ločilni otok.
Na celotnem obravnavanem odseku je izvedena ureditev nove cestne razsvetljave ter nova postavitev biča na šolskem prehodu v km 18+887,2. Šolski prehod je skladno s Tehničnimi specifikacijami TSC 03.800:2009 (Naprave in ukrepi za umirjanje prometa) in TSC 02.201 (marec 2012) (Prehodi za pešce, pogoji za označitev in način označitve), izveden na trapezni grbini (ploščadi) širine 4,0m, višine 12 cm, s prehodnima rampama 2,7m. Skladno z ukrepom 5.4.3 (TSC 03.800:2009) je dolžina prehodne rampe določena po formuli k=19,2/(47-vprev).
Vprev=40 km/h (izbrano), sledi k=2,7m.
Skladno s pridobljenimi projektnimi pogoji komunalnih upravljalcev je izvedena ureditev komunalne infrastrukture. Vsi prekopi regionalne ceste so izvedeni skladno z Tehničnimi specifikacijami TSC 08.512:2005 Varstvo cest – Izvajanje prekopov na voznik površinah. Ugotovljeno na terenu, v času izvajanja obnove vozišča regionalne ceste, je bil odstranjen nosilni in obrabni asfaltni sloj ter v enaki skupni debelini ponovno vgrajen.